20 Απριλίου 2016

Δεν φταίνε οι αντιεξουσιαστές που όλες οι κοινωνικές ομάδες σιχαίνονται τους ελεγκτές*

Αναδημοσίευση από Provo.gr

1376556893-anti-gia-eisitirio-xtypa-elegkti
Είναι γεγονός πως η κοινωνία στην οποία ζούμε διέπεται από αντιφάσεις. Πολλές και πολύπλοκες, οι αντιφάσεις αυτές στην πραγματικότητα συγκροτούν το κοινωνικό γίγνεσθαι. Ακριβώς λόγω αυτών των πολύπλοκων και πολύπλευρων αντιφάσεων η κοινωνία πρέπει να παρουσιάζεται ως ένα ομογενοποιημένο σύνολο, ει δυνατόν, προκειμένου αυτές οι αντιφάσεις να μη λάβουν καθολικό χαρακτήρα. Αυτό το “πρέπει να” περιλαμβάνει διάφορα. Από τη μια λόγω των ίδιων των κοινωνικών σχέσεων οι αντιφάσεις εμφανίζονται διαμεσολαβημένες από ένα σωρό πράματα, και θα λέγαμε πως αυτό που καθορίζει την κοινωνική μορφή, η ταξική πάλη, τις περισσότερες φορές εμφανίζεται ως κάτι άλλο από αυτό που είναι. Από την άλλη, πέρα από την καθ’ αυτό κοινωνική λειτουργία και τις αντιφάσεις της υπάρχει και το κράτος με τους μηχανισμούς του που αποβλέπει, προφανώς, στην κάλυψη και διαστρέβλωση αυτών των αντιφάσεων. Στην εμφάνισή τους, με λίγα λόγια, ως κάτι άλλο από αυτό που είναι στην πραγματικότητα.

04 Απριλίου 2016

Metal Cafe Bar τον Απρίλιο

Αναδημοσίευση από Metal Attack



Τα έσοδα από τα metal cafe bar του Απριλίου θα δοθούν στις καταλήψεις στέγης για πρόσφυγες και μετανάστες. Επίσης συνεχίζουμε να μαζεύουμε τρόφιμα, πόσιμα, ρούχα, υποδήματα, κουβέρτες, αντίσκηνα, σκεύη, καθαριστικά, χαρτικά, σακούλες, φάρμακα, παιχνίδια και ότι θεωρεί κάποιος χρήσιμο.
κάθε Τρίτη συνέλευση της ομάδας 19:00 με 21:00
κάθε Πέμπτη 19:00 metal cafe bar μέχρι τα μεσάνυχτα

και όλαυτα στον Χώρο Πολύμορφης Δράσης Αναρχικών, Zαΐμη 11 στα Εξάρχεια

Καταλήψεις: Επικίνδυνα κέντρα ανομίας

Αναδημοσίευση από Αυτοδιαχειριζόμενο Ωδείο

Η άνοδος του ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ. ως αξιωματική αντιπολίτευση και η εδραίωσή του ως κυβέρνηση πέρασε πολλά στάδια και διαφόρων ειδών κύματα. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι χρειάστηκαν πέντε εκλογικές διαμάχες (από το 2012 μέχρι σήμερα) μέχρι να επιτύχει αυτό το σκοπό. Προσπαθώντας να κερδίσει έδαφος "τρύπωσε" σε καταλήψεις και αυτοδιαχειριζόμενους χώρους, λαϊκές συνελεύσεις αλλά και καπέλωσε κοινωνικούς αγώνες. Εισχωρώντας σε τέτοια μέρη, προσπάθησε να κλέψει την "αύρα" αυτών των χώρων, και έτσι να πείσει πρωτίστως όσους αντιμετώπιζαν τις καταλήψεις σαν κάτι διαφορετικό από αυτό που διαφήμιζαν τα καθεστωτικά ΜΜΕ και δευτερευόντως τους ίδιους τους ανθρώπους που ασχολούνταν με αυτούς τους χώρους, γνωρίζοντας ότι με αυτούς είχε λιγότερες πιθανότητες αλλά και λιγότερο ποσοστό ανθρώπων. Γιατί ασχέτως από το πόσα άτομα μπορεί να ασχολούνται ενεργά με μια κατάληψη, οι πράξεις της αγγίζουν όλη τη γύρω περιοχή και όχι μόνο.

30 Μαρτίου 2016

Το ροκ στην Κούβα και άλλα παραμύθια

Αναδημοσίευση από provo.gr


Λογίζω τον εαυτό μου ως τυχερό, μια και ανήκω στη γενιά αμέσως μετά τη μεταπολίτευση, όταν ο κόσμος της πληροφορίας άρχισε να ανοίγει τις αισθήσεις μας στις διαφορετικότητες του πλανήτη. Βέβαια, η καλλιτεχνική μπόχα και ο ιδρυματισμός εκείνης της περιόδου συνέχισε να φτάνει στις μύτες μας και να παρενοχλεί τα αυτιά μας.
Η τέχνη της μεταπολίτευσης στην Ελλάδα ήταν μια τέχνη κλάψας και μιζέριας-μια απολογητική μουρμούρα ήττας. Οτιδήποτε ξέφευγε από το παραπάνω πλαίσιο, έμπαινε στο στόχαστρο του ΚΚΕ, του κόμματος που ασκούσε τον έλεγχο, ηγεμόνευε και νομιμοποιούσε με τις σταλινικές λογικές του ένα μεγάλο μέρος της παραγόμενης τέχνης της εποχής.

16 Μαρτίου 2016

Για την διήμερη συνάντηση “Κοινά, Κοινότητες Αγώνα & Αντικαπιταλιστικές Στρατηγικές”

Αναδημοσίευση από Αυτοδιαχειριζόμενο Ωδείο

Τοποθέτηση από το τραπέζι εργασίας με θέμα «Δομές Κοινωνικές Αλληλεγγύης & κοινωνικός αποκλεισμός»

30 & 31 Μάη 2015


Το αυτοδιαχειριζόμενο ωδείο είναι ένα κοινωνικό εγχείρημα που δημιουργήθηκε το 2012 και στεγάζεται στο πάρκο ασυρμάτου. Σκοπός είναι η διάδοση της μουσικής (κυρίως) γνώσης σε ανθρώπους που δεν μπορούν να αρχίσουν ή να συνεχίσουν τις σπουδές τους στα ωδεία. Όσοι θέλουν να προσφέρουν δηλώνουν διαθεσιμότητα, και πόσο χρόνο μπορούν να αφιερώσουν, και από εκεί επιλέγονται οι μαθητές. Ο διδάσκων έχει την ελευθερία στο να επιλέξει πως θα κάνει το μάθημά του, και τελικά σε ποιους. Στην πράξη ίσως ποτέ δεν υπήρξε περίπτωση να υπάρχουν παραπάνω μαθητές ώστε να υπερκαλύπτουν τις ώρες που μπορεί να διαθέσει κάποιος, αλλά στη θεωρία σε μια τέτοια περίπτωση ο διδάσκων κάνει μια επιλογή που το ωδείο του συστήνει να γίνει βάση του ποιος φαίνεται να έχει μεγαλύτερη ανάγκη ή απομακρύνονται με ευγενικό τρόπο αυτοί που έχουν έρθει μόνο για το τσάμπα μάθημα.

03 Φεβρουαρίου 2016

Μόνοι Μαζί – Η Πόλη και οι Τρόφιμοι της [John Zerzan]

Αναδημοσίευση από Αδάμαστο

Το ποσοστό της ανθρωπότητας που μένει σε πόλεις αυξάνεται εκθετικά, μαζί με την βιομηχανοποίηση. Η μεγαλούπολη είναι η τελευταία μορφή αστικού περιβάλλοντος, παρεμβάλλοντας όλο και περισσότερο τον εαυτό της ανάμεσα στην ανθρώπινη ζωή και την βιόσφαιρα.
Η πόλη είναι επίσης ένα φράγμα ανάμεσα στους έγκλειστους κατοίκους της, ένας κόσμος αγνώστων.

29 Ιανουαρίου 2016

Eldorado Gold – Στα τσακίδια!

Αναδημοσίευση από Α.Κ.Α.

Η απειλή της εταιρίας εξόρυξης χρυσού προς την κυβέρνηση, ότι αν δεν έχει θετική απάντηση μέχρι το Μάρτιο θα σταματήσει τη λειτουργία της στις σκουριές βάζει πολλά θέματα προς συζήτηση και προβληματισμό, αλλά και οδηγεί σε ένα σίγουρο συμπέρασμα.
Τα ΜΜΕ ξεκινήσανε τα δακρύβρεχτα δημοσιεύματα για τις δουλειές που θα χαθούν. Αν και ο σύριζα “θέλει και δεν θέλει” (άσχετα από τις προεκλογικές του δεσμεύσεις) όλα τα υπόλοιπα κόμματα τάσσονται υπέρ των μεταλλείων, με ένα μικρό κομμάτι της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς να παρουσιάζει διαφορετικές απόψεις. Ως αναρχικοί τασσόμαστε κατά αυτής της καταστροφικής “επένδυσης”.

25 Ιανουαρίου 2016

Η γλώσσα του σώματος και οι τεχνικές ανάκρισης

Αναδημοσίευση από Άπατρις


Ήξερε ο Τορκεμάδα Ψυχολογία;

Στην αρχαία τραγωδία, η εμφάνιση του κράτους ακολουθείται μονίμως από τη βία. Στις ανθρώπινες κοινωνίες, η εμφάνιση του κράτους μας έφερε και το επάγγελμα του… ανακριτή.
Η ανάκριση, για χιλιάδες χρόνια, ήταν η τέχνη του να παράγεις πόνο για να αποσπάσεις μια πληροφορία ή/και ομολογία. Ο καλός ανακριτής έπρεπε να είναι πάντα και καλός βασανιστής (να προκαλεί πόνο) αλλά και καλός γιατρός (να σταματάει τη διαδικασία λίγο πριν πεθάνει ο ανακρινόμενος). Τα πρώτα εργαλεία του ανακριτή (όργανα βασανιστηρίων) εμφανίζονται μαζί με τα πρώτα οργανωμένα κράτη πριν 5.000 χρόνια σε Μεσοποταμία και μετά στην Κίνα. Από τότε η επιστήμη της ανάκρισης δεν είχε καμία αλλαγή μέσα στον χρόνο. Ο ανακριτής βασάνιζε και ο ανακρινόμενος πονούσε.

22 Ιανουαρίου 2016

Απαντώντας στον πλιάτσικα

Στο blog της metal attack αναδημοσιεύτηκε το κείμενό μου "Νομίζεις ότι δεν θα κράξω τους μουσικούς αλλά το κάνω" που μιλάει για τη συναυλία του πλιάτσικα με τη συμφωνική ορχήστρα του δήμου αθηναίων το βράδυ της πρωτοχρονιάς. Ο πλιάτσικας έστειλε όπως φαίνεται μια απάντηση, και κρίνω σκόπιμο να απαντήσω και εγώ, και μιας και η αρχική δημοσίευση ήταν εδώ, εδώ θα δοθεί και η απάντηση.

10 Ιανουαρίου 2016

Νομίζεις ότι δεν θα κράξω τους μουσικούς αλλά το κάνω

Άντε γαμηθείτε μουσικοί

Παραμονή πρωτοχρονιάς και ενώ ετοιμάζομαι για διακοπές στη σερβία τα αυτιά μου πιάνουν νότες που δεν έχω ξανακούσει!